zondag 6 juli 2008

Zwart/Wit




Hier 2 foto,s met een begin van een Surface Design.Zeefdruk deze laat ik zo, want ik vindt tekst mooi, ook in een quilt. Rechts is het handschrift van mijn vader, en links van mijn moeder, en rechtsboven is wat stempelwerk.Op de andere afbeelding, stempelen met een houtje, en een natuurspons, is inmiddels ook één van mijn favorieten geworden, linksboven een monoprint, en rechtsboven uit een spuitfles. deze ga ik wel verder bewerken, zodat ik meerdere "lagen"krijg.


Soms lijkt de stof in het begin niets, nu werk ik alleen met zwart en wit, maar je kunt natuurlijk ook met een kleurtje erover (zie: For Your Eyes Only). Ook zorg ik dat op mijn eettafel , goed afgedekt is met plastic, en moltons met daaroverheen een "meeloper", meestal een groot laken.


De verf drukt altijd door de stof heen, en zo bouw je de "meeloper"ook op met een allergaatje van alles, zelfs de rolletjes waar de verf op zit, smeer ik hier op uit. En dit worden mooie lappen, alleen je moet wel geduld hebben.

Geen opmerkingen: