woensdag 23 juli 2008

Inspiratie

Zwart -wit en alles wat daar tussen zit. Dat kost wat hoofdbrekens, maar wel een uitdaging. Met wit werken vind ik altijd moeilijk, het wordt toch altijd weer wat anders. Net zoals de achtergrond die ik inmiddels gemaakt heb. Ik ben begonnen met een stuk wit katoen, maar daar zie je niet veel meer van terug.
Het idee wat het moet worden is er inmiddels ook. Alle stukjes zijn al op vliesofix getekend. Nu nog uitknippen, appliceren en de rest. Misschien kunnen jullie al zien wat het moet worden. Marjon


2 opmerkingen:

Marion zei

Marjon het ziet er veelbelovend uit, maar ik zie nog niet wat het moet worden, de werkwijze lijkt wel een beetje op die van Wietske.

Anoniem zei

ha marjon,
ik zie het ook nog niet! en die hoofdbrekens die herken ik wel....
groetjes petra