maandag 31 januari 2011

Zin!

Mijn eerste quiltje voor ARTfor12. Tekst heeft voor mij te maken met zinnen. Het woord Zin is daar een afgeleide van. Zin heeft nog een betekenis, in de zin van 'zin hebben in'. En ja, ik heb wel zin in het maken van quiltjes voor deze groep. Ook vind ik 'zin' een vrolijk woord en daarom heb ik geprobeerd om een vrolijke, levendige quilt te maken, waarop het woord zin wordt weergegeven in combinatie met een vrouwelijk figuur die in mijn ogen 'zin hebben in' uitstraalt.

6 opmerkingen:

Margeeth zei

Ze ziet er heel enthousiast uit!

Lya zei

Wow, wat een leuke quilt! Heel leuk dubbelgebruik van 1 woord tekst. Hulde!
Lya

Marion zei

Wat een verrassend quiltje is dit geworden, je hebt goed over dit thema nagedacht, jij hebt er zin in ;)

Corryna zei

:-) Ja ik heb er ook zin in. En nu ik weer begonnen ben met het maken van iets heb ik ook zin om nog meer te maken.
Ik ben ook benieuwd naar alle andere inzendingen.

Hilde van Schaardenburg zei

Corryna,
een werk: spannend, in balans, met diepte... BRAVI!
groet
Hilde

Dea zei

Via een linkje van Margeeth kom ik hier terecht en stuit direct op dit quiltje. Geweldig zoals het precies het enthousiasme en de energie weergeeft die je beschrijft. Dat silhouet van de vrouw straalt levenslust uit, prachtig!