donderdag 20 januari 2011

Portrait: My Life

Nieuwe versie
Oude versie.
Dit quiltje heb ik opnieuw moeten maken. Waarom: Het andere quiltje wat ik eerst had gemaakt had ik opgestuurd voor de Tentoonstelling Festival of Quilts, Birmingham, UK. Het is zoek geraakt, nadat het op de tentoonstelling had gehangen. Heb dit quiltje in dezelfde stijl gemaakt, als de vorige. Wel met andere kleuren, en het hartje vond ik aan een armband, deze heb ik er ook maar op vast genaaid. Normaal maak ik niet zo gauw een nieuw quiltje over, maar in dit geval moest ik wel. Het komt te hangen op de Patchwork & Quiltdagen 2011 Haarlemmermeer, Expo Haarlemmermeer, Vijfhuizen, N.L., 11 - 12 - 13 februari 2011. Samen met onze groep Artfor12 exposeren wij daar. Hier zijn de 144 quiltjes te zien, die wij de afgelopen jaren hebben gemaakt.

1 opmerking:

christina zei

Dat is toch wel heel slordig als een werk na een tentoonstelling ineens verdwenen is. Ze zijn allebei prachtig.