donderdag 13 januari 2011

Bont II

Met mijn quiltje voor het thema Bont was ik niet blij. En toen ik alle quiltjes nog eens door mijn handen liet gaan, om te kijken waar nog ophangsleuven etc. aan gemaakt moesten worden, besloot ik toch dat ik deze niet op de tentoonstelling wilde hangen. Ik had al een nieuw quiltje gemaakt en dit wordt nu dus mijn 'officiële' inzending voor het thema Bont.

Hier een foto van het orginele quiltje: Bont I
Het uitgangspunt was kleurrijk. Daar moest ik aan denken bij het thema Bont. Het is gemaakt op canvas, en geschilderd met textielverf. De canvas is te dik waardoor de reliefwerking van het quilten niet meer te zien is.

En dit is mijn vervangende quiltje: Bont II. Het uitgangspunt is nog hetzelfde. Nog steeds kleurrijk, maar toch heel anders.

1 opmerking:

noor zei

Wow, die is mooi geworden...!