woensdag 31 december 2008

Water

HET is de laatste dag van het jaar en er zijn nog heel veel dingen die eigenlijk nog afgewerkt moeten worden! Maar er is geen tijd meer voor, dus die moeten wachten tot 2009.
Een tijdje terug vroeg Simone of ik het volgende onderwerp wilde kiezen ?
En ik heb ja gezegd, wat ik heel leuk vind maar ook wel eng!
Vooral na het portret, waar we allemaal wel een beetje over na moesten denken?
Maar ik moet zeggen [en dat is just me] dat ze allemaal heel erg mooi zijn.
Dus op naar de nieuwe opdracht en ik heb gekozen voor WATER.
Water is zo belangrijk voor ons en we gebruiken het iedere dag, maar ook Nederland met all zijn water en de zee [wat ik altijd heel erg mis], zo ik wens al mijn mede ARTfor12 dames heel veel geluk met de nieuwe opdracht?
Deze opdracht moet klaar zijn 1 APRIL, [en dat is geen grap].
En bij deze wil ik ook iedereen een goed en gezond 2009 to wensen.
Happy quilting Corry

1 opmerking:

Marion zei

Een mooi thema Corry. In 2006 hadden we voor de A.T.T. van het Quiltersgilde ook het thema water gehad, en raad eens ik ben toen genomineerd voor de posterquilt, waar ik erg trots op ben. En wat woon je mooi aan het water. Een goed 2009.