vrijdag 18 februari 2011

Tekst

Vandaag ben ik bezig geweest voor het thema tekst, ik had op de Expo toevallig stempels met de tekst inspiratie en ontdekken gekocht. Inspiratie staat voor, bezieling, inblazing, ingeving, een inval, een gelukkige gedachte, inademing. En ontdekken staat voor, waarnemen, ontdekt, bespeuren, ergens achter komen. Ik heb de ondergrond lap gezeefdrukt, gestempeld, en een weghaal techniek. De tekst heb ik op geverfde lutradur en colback gestempeld, deze uitgeknipt en gerangschikt, ik moet alleen alles nog door stikken, en ik zie dat het hier en daar nog niet helemaal recht ligt.
Posted by Picasa

5 opmerkingen:

Lya zei

Wow, jij bent snel! Ben benieuwd naar het eindresultaat.
Lya

Sonja Thalen zei

Net zoals Lya zei: Wat heb je snel gewerkt, ook ik ben benieuwd naar het eind resultaat. En ik hoop dat je het een leuk thema vond.

Marjon zei

Je hebt zeker snel gewerkt. Ik ben benieuwd wat het quiltwerk nog gaat toevoegen.

Corinne Zambeek - van Hasselt zei

Goed ontwerp Suze. Ben heel benieuwd naar het eindresultaat.

Eliane Accioly zei

Very special your work.