maandag 14 februari 2011

Groot succes


Onze Artfor12-expositie was een groot succes de afgelopen dagen op de Patchwork & Quiltdagen in Vijfhuizen, NL. Rond de 10.000 mensen bezochten de tentoonstelling. Veel positieve reacties kregen wij te horen. Veel uitleg hebben we moeten geven, wie wij zijn en wat we doen als groep. Dat de meeste volgers van ons blog de quiltjes mooier vonden dan als ze het op de foto zien. Veel van de quiltjes werden gefotografeerd. En helaas zijn er altijd mensen, die niet van de quiltjes kunnen afblijven. Hier 2 citaten uit ons gastenboek * Een verademing tussen alle quilts! wat een lekkere "creatieve "geesten zijn hier bezig, geweldig. ** Mooi, vrolijk, ontroerend, grappig, bijzonder & hartverwarmend. Hoogst waarschijnlijk komt er een volgende tentoonstelling, de onderhandelingen gaan binnenkort beginnen.

Nog een groepsfoto van 10 van onze Artfor12-leden.
v.l.n.r. Hilde, Marjon, Wilma, Simone, Wietske, Sonja, Lya.
Op de grond, v.l.n.r. Margeeth, Noor, Corry.
Op de foto ontbreken: Marïelle en Petra.
En wij als groep zijn SUPERTROTS.....


3 opmerkingen:

Linda Robertus zei

Het ziet er prachtig uit, jullie mogen er inderdaad heel trots op zijn! Ik vind het heel jammer dat ik niet even kon komen kijken...
Groetjes uit Australie,
Linda

marjolijn zei

Jullie hebben ook alle reden om trots te zijn. Wat een prachtige werken hangen er tussen. Jammer dat ik ze niet in het echt kon bewonderen, maar misschien komt dat nog wel een keer. Lijkt me heerlijk inspirerend om van zo'n groep lid te zijn. Als er ooit nieuwe leden nodig zijn, dan hou ik me aanbevolen!
gr. Marjolijn
www.marjolijnquilts.web-log.nl

Brenda Gael Smith zei

Congratulations on your exhibition! I hope you can view the Twelve by Twelve exhibition in England later this year.