vrijdag 5 maart 2010

Luchtpost


Dit is mijn quiltje voor het thema "verbondenheid". De achtergrond is een leklapje van het sneeuwverven waar ik dik gouddraad in rechte lijnen op heb genaaid. De etiketjes met de vliegtuigen zaten voorop monstertjes zijde uit Hong Kong die ik van iemand had gekregen. Het gaat daarbij natuurlijk om de zijde, maar ik vond het wel grappig om de etiketjes voor dit quiltje te gebruiken. Om het geheel wat meer bij elkaar te trekken heb ik er nog overheen gestempeld met lila parelmoerverf.

An english translation of this post is crossposted on Margeeths quiltblog.

2 opmerkingen:

Lya zei

Grappige quilt. Het lijkt wel eenrichting vliegverkeer, allemaal naar rechts over de wereldbol: de historische zijderoute naar Europa.

Mariëlle Huijsmans zei

inderdaad een grappig quiltje. en ook weer een heel andere benadering