dinsdag 31 maart 2009

Water


Op de laatste dag in maart mijn bijdrage aan het thema 'water'. Mijn echtgenoot is naast zijn dagelijkse werk ook actief als zeezeil-instructeur bij een zeezeilschool in Harlingen. Hoe harder het waait des te leuker hij het vindt. Dit in tegenstelling tot onze andere gezinsleden. Zeilen is zeker niet mijn favoriete bezigheid maar ik ga af en toe wel eens mee. Bij voorkeur natuurlijk als het niet zo heel hard waait.
Ik heb geprobeerd dit weer te geven in mijn quiltje: de kleine boot op het kalme, door de zon aqua-blauw gekleurde water, en de grotere boot op het ruige zeewater.
Ik wens de grote boot een behouden vaart toe...
Lya

3 opmerkingen:

Wietske zei

Wat een herkenbaar verhaal, Lya. En wat goed uitgebeeld!

Marion zei

Wat een mooi quiltje is het geworden, ook door z'n éénvoud, mijn complimenten.

Mary L. Hackett zei

Very personal response to the theme of 'water', Lya! What size is the piece, and are the edges finished in some way?

Mary