woensdag 1 oktober 2008

Portret (portrait)


Gelukkig heeft ook Noor de zwart-wit tot een goed einde gebracht (wat zijn er weer prachtige en gevarieerde dingen gemaakt) en is het tijd voor een nieuwe opdracht. Sonja heeft mij gevraagd iets te bedenken en dat doe ik natuurlijk graag.

Ik wil dat jullie je gaan buigen over het thema PORTRET.

In de kunst komen veelvuldig portretten voor van mensen, maar ook dieren.
Maar een zelfportret kan natuurlijk ook. In de laatste Quilting Arts stonden hele bijzondere dierenportretten. Om met NUON te spreken: de mogelijkheden zijn eindeloos.
De einddatum is 1 januari 2009.
Veel succes, Simone.
p.s. hierboven de portretten van mijn drie dochters, gemaakt in 2006.

3 opmerkingen:

Corry in Canada zei

VOL verwachting hebben we uit gekeken naar het vogende onderwerp.
Dat is wel even nadenken,?
Door een druke zomer ,wil ik nu wel even zeggen dat de groep is opgekomen met bezienswaardig quilts ,het is allemaal zo mooi.

Margeeth zei

Wat een leuk onderwerp. Zal wel moeilijk zijn denk ik, de onderwerpen waarvan ik gelijk denk "leuk" blijken bij mij altijd het moeilijkst, gek he.
De portretten die er al staan zijn erg mooi trouwens.

Marion zei

Ik heb al een idee, voor het nieuwe thema bij mij zijn de radertjes al gaan draaien.