woensdag 7 oktober 2009

My World


De vlaggen van de wereld vind ik heel fascinerend. Niet alleen de kleurencombinaties, maar ook de diepere betekenis van iedere vlag. Ik heb boeken over de vlaggen van de wereld, waar ik al deze boeiende informatie vind.
Op mijn vlag heb ik de vlaggen van die landen geschilderd, waar ik mensen persoonlijk ken en met wie ik een hartelijke band heb.

Oostenrijk Nigeria Duitsland Frankrijk Brazilië
Groot-Brittannië Nederland Ivoorkust België Griekenland
Ghana India Italië Kameroen Canada
Kongo Rusland Zwitserland Slowakije Tanzania
Tsjechië Roemenië Oekraïne Verenigde Staten Wit-Rusland

De achtergrond is weer met “fabric crashing” gemaakt, maar deze keer met verticale lijnen gestikt, wat een heel ander effect geeft dan golvende lijnen.

5 opmerkingen:

Marion zei

Ik zag gelijk dat het quiltje van jouw was, je kent gewoon een "bonte" mengeling van mensen.

Lya zei

Wat een originele uitvoering van het onderwerp!
Lya

wilma zei

leuk gevonden Hilde

petra zei

ha hilde
weer een heel mooi quiltje.
petra

Marjo Stoeckart-van den Bor zei

De schaduwen van de vlag zijn net dat meer wat er van de week nog niet was. Mooi werk Hilde.