woensdag 7 oktober 2009

Boerenbont?

Mijn eerste gedachte was, zoals bijna altijd, wat moet ik nu toch met dat thema. Mijn tweede gedachte was boerenbont. Toen ik nog heel klein was, wilde ik graag een dergelijk servies. Nu kan ik mij daar niets meer bij voorstellen, maar toch moest ik er direct aan denken.




Maar dat gaat het toch maar niet worden. Maar wat dan wel?. Zoekend op het internet vind ik allerlei flora en founa waar bont een onderdeel van de naam is. Zoals de bonte gele dovenetel.



Er is dus genoeg. Ik ga er nog even diep over nadenken.

4 opmerkingen:

Marion zei

Mijn eerste servies was ook Boerenbont, daar was ik toen heel trots op, inmiddels is daar niets meer van over, ingewisseld voor wit.Succes met je thema.

Margeeth zei

O ja, boerenbont. Ik had vroeger een vriendje en die kwam uit Brabant (DH ook, maar die komt uit het land van Heusden en Altena en dat is toch minder Brabant dan Tilburg waar dat vriendje vandaan kwam) en zijn ouders hadden ook heel veel boerenbont. Dat spul ik nog best duur ook.

Petra zei

Ha Marjon,

"Mijn eerste gedachte was, zoals bijna altijd, wat moet ik nu toch met dat thema."

Bij deze geef ik het stokje aan jou en mag je het volgende thema bedenken:-))

Groetjes Petra

Marjon zei

Haha, daar heb je mij mooi tuc Petra ;-)).
Ik ga er vast over nadenken