zondag 30 augustus 2009

Rozengeur en maneschijn




Wat een bijzonder onderwerp, al twee maanden denk ik. En kom niet veel verder dan denken...Nou ja, ik heb een flesje rozengeur gekocht bij de wereldwinkel.

Vorige week bij thuiskomst uit Birmingham stond er een prachtige bos rozen op tafel. Een van de afgelopen nachten kon ik niet slapen en ging op de bank zitten. De rozen stonden prachtig in de maneschijn te wezen, zou het dan toch komen?

Ik heb me beperkt tot de stelen met de doornen, alles gemaakt van zelfgeverfde stof. De doornen zijn het quiltwerk met een verloopgaren van Valdani. Ik heb wat druppels rozengeur op de vulling gedaan.

5 opmerkingen:

Margeeth zei

Mmm, een geurend quiltje. Jammer dat wij het niet kunnen ruiken.

Heel mooi gedaan, een goed idee om alleen de stelen met doornen (wist je dat er ook doornloze rozen zijn) te gebruiken, zo heb je een soort abstracte weergave van rozen gemaakt.

Mariëlle Huijsmans zei

leuk gedaan en mooi van kleur

Hilde van Schaardenburg zei

Sfeervol abstract, leuk!

Marion zei

Wat een goed abstract quiltje is dit geworden, je moet er maar op komen. Eigenlijk zo simpel, en zo goed weergegeven.

wilma zei

Leuk idee om de stelen met doornen weer te geven.