zondag 12 juli 2009

Eindelijk gevonden!




Hier is hij dan, mijn hagedis, afkomstig uit Paducah en via mijn fototoestel geïmporteerd in Nederland.


Op dit moment zit hij boven op de bloemen maar straks verdwijnt hij weer onder de bladeren, in de aarde.


Ik heb er een speelquiltje van gemaakt. De hagedis kan overal onder verstopt worden.


De hagedis is geprint op stof, de bladerenstof is handbeschilderd, de bloemen zijn gemaakt van zelfgeverfde stoffen. Alle onderdelen bestaan uit drie lagen en zijn dus quiltjes op zich. De bloemen zitten vast met klittenband.

Het kostte even (extra) tijd maar ik heb er veel van geleerd
Lya


5 opmerkingen:

Wietske zei

Lya,
wat een leuk idee en wat is het mooi geworden! Dat was het wachten wel waard.
Wietske

Margeeth zei

Wat een origineel idee is dit. Heel leuk, ga je er ook echt kinderen mee laten spelen of toch maar niet? het quiltje is er bijna te mooi voor.

simone zei

Je hebt ons lang in spanning gehouden maar het is het waard geweest, wat een enig quiltje.

Marion zei

We hebben even moeten wachten, maar dan heb je ook wat. Wat een super leuk quiltje is dit geworden. En alles zo perfect afgewerkt.

Anoniem zei

Wat een prachtig quiltje is het geworden.
Mijn complimenten