zondag 28 juni 2009

Vervolg Gila Monster


Beste Petra, zou u niet nog een poging willen wagen? Wanneer ik iets daaraan zou kunnen bijdragen, dan doe ik dat graag.b.v. zou u van de verknipte stukken een spannende collage kunnen maken. groet Hilde

Soms heeft een mens een duwtje in de rug nodig.....
Naar aanleiding van de reactie van Hilde heb ik de stukken uit de prullebak gevist en nog eens bekeken wat ik er mee kon. Ik werd er toch weer een beetje hopeloos van!
Maar ik heb materialen erbij gezocht, dit op de foto gezet en naar Hilde gestuurd.
Hilde kwam met de gouden tip; maak het transparant.
Om de transparantie goed tot zijn recht te laten komen, heb ik een foto van een hagedis op het beeldscherm van de pc gezet, mijn quiltje ervoor gehangen en een foto gemaakt.

Hilde dankjewel! Ik ben blij dat ik ook deze keer een bijdrage heb kunnen leveren, al was het proces geen rozengeur en maneschijn:-)

3 opmerkingen:

wilma zei

Fijn Petra dat je met hulp van Hilde er toch nog wat van kon maken.
Ik vind het bijzonder geworden

Hilde van Schaardenburg zei

Een spannend werk, zeg...
Bravi!
liefs Hilde

Marion zei

Ook al haal ik er niet gelijk een Hagedis uit, het is goed dat je toch met hulp van Hilde er iets bijzonders van gemaakt hebt een VERKNIPTE HAGEDIS.