woensdag 1 april 2009

water


DE NOORD ZEE VAN UIT DE LUCHT.

Het is op tijd in ?
Water,wat een belangrijk word?
Ik ben begone met een stuk Tyvek,dat geverft en toe heb ik er een stuk blauw organza er over heen gedaan ,en dat op laten droogen.
Dat was eigelijk al mooi ,maar ja je moet er toch wat werk van maken ,en dat was ik ook wel van plan, dus toe met de heatgun,de tyvek kleiner gemaakt ,en dan krijg je allemaal van die bobbels,niet te heet maken anders verbrand de organza .
De witte golfen zijn gemaakt van wol, die er op gemaakt met een needle felting machine.
En zo zie ik de Noord zee als ik naar Holland kom,wat een prachtig gezicht is?
Corry

2 opmerkingen:

Lya zei

Wat een prachtig zeewater heb je gemaakt! Kan me heel goed voorstellen dat dit je aan de Noordzee doet denken.

Marion zei

Hoe je met éénvoudige middelen water kunt verbeelden, bedankt voor het geven van jouw opdracht, er zijn hele mooie quiltjes uit voort gekomen.