zaterdag 11 april 2009

HAGEDIS en ik ben op de helft...


Deze keer heb ik het thema erg letterlijk genomen, ik ben momenteel veel bezig met tekst op quilts.

Het leek me leuk om deze keer alleen maar tekst af te beelden.

Het woord hagedis van een sjabloon overgenomen op papier en op het kopieerapparaat vergroot en verkleind, overgetrokken op freezer-paper en op een zelfgeverfde lap gesjabloneerd.

Van deze woorden een collage gemaakt en met de hand gequilt met gemeleerd garen van Laura Kemshall.

4 opmerkingen:

Marion zei

Zo jij bent snel, maar je bent mij weer een slag voor, had ook iets bedacht met alleen tekst, nu moet ik wat anders bedenken. Maar je quiltje is erg leuk geworden

Margeeth zei

Zo, jij bent inderdaad snel (lijkt O.... wel).
Erg leuk geworden, een echte hagedissenkleur dat groen.
Sonja, jij kunt toch ook gewoon iets met alleen tekst maken, wordt waarschijnlijk toch weer totaal anders.

wilma zei

Ik vind het erg goed geworden .Leuk die kleur

noor zei

Sommige hagedissen zijn inderdaad erg snel! ;-)
Je quiltje is erg mooi geworden.
Sonja, je ook de latijnse naam gebruiken (Lacerta).