zondag 14 september 2008

van 2 ontwerpen één maken


Tijdens mijn vakantie had ik een ontwerp voor de zwart-wit opdracht gemaakt met tule en zelfgestempelde stof. Thuis er niets meer mee gedaan en opnieuwe begonnen. Ik had kraaltjes gekocht en wilde die graag verwerken. Een ontwerp gemaakt van eenvoudige vormen maar toen het eenmaal af was en er een foto van had gemaakt, vond ik het helemaal niks.

Opnieuw beginnen?
Daar had ik ook niet zoveel zin in eigenlijk. De tule en de zelfgeverfde stof weer gepakt en er over heen gelegd. Zo werd het een veel spannender quiltje. Ik ben benieuwd of jullie dat ook zo vinden.



5 opmerkingen:

Margeeth zei

Ja, ik vind dat ook, veel spannender zo.

Marion zei

Ik vindt dat het goed gelukt is, helemaal niet verkeerd en er zit genoeg contrast in.

Hilde van Schaardenburg zei

Van twee naar een, wat een goed idee, en het is zo leuk om het werk van heel dichtbij te bekijken.

Anoniem zei

ha marielle
een enorme verbetering hoor van 2 naar 1. prachtig geheel!

Anoniem zei

Ik vind ze beide mooi maar de 2e zit meer spanning in