zondag 1 juni 2008

ogen





Wat kan je doen met ogen ,er zijn all een paar mooien werken over ogen verscheenen, Nu ben ik begonen met de stof eerst een roest bewerking te geven ,en dat was een leuk werkje.De stof nat maaken met zout bespringkelen dan een stuk ijzer op weer zout en dan weer stof er op en dat goed nat houden,voor ongeveer 24 uur. Nu de ogen wel, en dat was niet zo moeilijk ik heb een familie met ogen en die spreeken allemaal een eigen verhaal ,dus die op de stof overgebracht,Een gedichtje over ogen. Het quiltje moets 12bij 12 zijn ,dus alleen de quiltig kon ik in het rond doen, want ogen zijn rond.

4 opmerkingen:

Marion zei

Corry het is een erg mooi quiltje geworden, hoe heb je de ogen op stof gekregen?

Anoniem zei

Hallo Corry
Ik vind je quilt prachtig geworden.
Ik sluit me aan bij Sonja ,s vraag hoe heb je de ogen op de stof gekregen?

Corry in Canada zei

Een andwoord op de vraag is ,ik heb June Tailor transfer gebruikt,eerst een photo kopij gemaakt en toon over gebracht aan to de transfer ,en toen vervolgens de gebruiks aan wijzingen overgebracht op de stof.

Margeeth zei

Heel erg mooi, leuk dat roestverven.