zaterdag 22 maart 2008

Betty

Bij het thema strips moest ik direct aan stroken stof en aan Betty Boop denken. Ik ben dus eerst stroken stof gaan scheuren en eindige met deze ' hoop' stroken.

Daarna ben ik wat gaan spelen en uitproberen om zo een achtergrond te maken van al deze stroken stof. Ik wilde niet heel Betty Boop in de quilt verwerken en heb uiteindelijk gekozen voor een gedeelte van het gezicht, maar nog wel zo dat het herkenbaar is, tenminste dat is de bedoeling.



Inmiddels is het gezicht van Betty op het quiltje geverfd, zijn alle stroken, onder organza, vast genaaid. Ben dus aardig op weg, maar nog niet helemaal klaar.
Marjon

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Geweldig wat krijg ik een inspiratie van jullie weblog, nu Betty Boop weer! Schitterend! Met zo'n opdracht komen er de prachtigste dingen tevoorschijn!! Ik blijf jullie op de voet volgen, hoor!

Anoniem zei

Marjon wat is het leuk geworden.
Zo kreatief ben ik niet