donderdag 27 juni 2013

Mijn zelfportret

 
Zoals iedereen heb ik ook meerdere "gezichten"  Natuurlijk: Moeder , dochter schoondochter, enz. Maar bij dit portret gebruikte ik mijn favoriete technieken, en passie.  Hoort er ook bij !
De ondergrond is een ( hoe kan het anders?)  een breakdownlap. Daarop zeefdrukken die ik maakte van een foto van mezelf, en afdrukken van teksten , letters en muziek , met kleine rode accenten. Van enkele gezichten liet ik een deel verborgen, (om bij wijze van spreken, niet alles van mezelf prijs te geven!)
 
 
Bij dit detail zijn de bewerkingen o.a. het machinale quilten, iets beter te zien.

4 opmerkingen:

els zei

Alweer zo'n echte Hannie. PRACHTIG.

Unknown zei

Wat heb je dat weer mooi gemaakt Hannie, echt een werkje van jouw hand!

Ineke zei

Wat goed zeg! Maar hoe maak je een zeefdruk van een foto?

Dea zei

Prachtig, Hannie! Mooi zoals niet alle gezichten te zien zijn en de rode accenten doen het erg goed.