donderdag 5 juli 2012

Nieuw thema: REIZEN

Hannie heeft het stokje voor een nieuw thema aan mij doorgegeven. Dus dat werd flink nadenken over wat het zou moeten worden. Dat was lastig, want ik was net een weekendje weg in Berlijn, dan hou je weinig tijd over om aan dit soort dingen te denken.
Eenmaal thuis was ik er toch snel uit. Ik hou ontzettend van reizen, want ik zie graag veel van de wereld. Zeker in dit jaargetijde waarin veel mensen op vakantie gaan komt dit onderwerp ook vaak ter sprake. Daarom heb ik gekozen voor het thema: REIZEN. Volgens mij kun je hier veel kanten mee op, zoals verschillende vormen van vervoer, vakantie(landen) en andere culturen.
Allemaal veel succes met dit nieuwe thema. Ik ga snel het vorige afmaken.

3 opmerkingen:

Hannie de Beer zei

Leuk thema Marjolijn! Gelukkig hebben we nog bijna drie maanden eer het af moet zijn. Maar de radertjes draaien al!

Suus zei

Inderdaad een erg leuk thema vooral in deze tijd.

Marjon zei

Wat een spanned thema, ik ben benieuwd wat iedereen ervan gaat maken.