donderdag 8 september 2011

Fractal

We hebben thuis net een grote verbouwing achter de rug. Mijn huiskamer is helemaal opgeknapt en in nieuwe kleuren geverft. Daar hoort dan ook een nieuwe quilt bij met als gevolg dat ik flink aan het verven ben geweest om de juiste Taupe kleur te krijgen. Uiteindelijk prima gelukt en ik heb al een nieuwe quilt opgezet maar die zit nog in het beginstadium. Dit heeft tot gevolg gehad dat ik flink wat lappen taupe overhad en die heb ik nu voor de Fractals gebruikt. In totaal heb ik 3 werkjes gemaakt echter één vind ik niet mooi genoeg om te plaatsen.

Hierboven, de bloemen en zwarte vierkantjes zijn gesjablonneerd en na het sandwichen geaccentueerd door het quilten.

Op bovenstaand quiltje zijn de figuren op de stof gezet met vlisofix en na het sandwichen vastgequilt.

5 opmerkingen:

marjolijn zei

Dit zijn prachtige fractals geworden, Corinne. Staan vast prachtig in je nieuw verbouwde huis.
gr. Marjolijn

Sonja Thalen zei

De bovenste fractal vind ik het mooist.

Petra zei

hoi corinne, mooi allebei!
maar de vierkantjes bij de bloemenquilt vind ik wel heel erg mooi. groetjes petra

Suus zei

Prachtig Corinne, mooie kleuren ook. Vind ze allebei erg mooi.

Xeadnl zei

Jouw Blog spreekt mij echt aan echt mooi gedaan .

M.v.g Xeadnl.blogspot.com