donderdag 5 mei 2011

Geborduurde lente

Toen ik het thema 'voorjaar' las, moest ik gelijk denken aan een borduurwerk dat ik maakte voor quilten speciaal en dat maar in de kast lag te 'lurken' omdat ik niet wist wat ik er mee moest. Nu wist ik dat dus wel.

Misschien is het 'smokkelen' maar ik heb hem gequilt en de kanten afgewerkt en nu is het geen UFO (Unfinished Object) meer maar een quiltje.


Hier nog een foto van de achterkant om te laten zien hoe weinig quiltwerk er in zit, de rest is allemaal borduurwerk, deels met de hand en de rest machinaal.


This post is crossposted on Margeeths quiltblog.

2 opmerkingen:

Suus zei

Ook wel eens lekker om te smokkelen, en zonde om zoiets in de kast te laten liggen. Mooi borduurwerk en een leuk en vrolijk geheel geworden.

Sonja Thalen zei

Leuk.