maandag 2 november 2009

Brabants Bont

Weer een lastig thema vond ik, maar dat zijn de meeste thema's in eerste instantie.
Als je er over na gaat denken komt er altijd wat boven drijven.
In de stoffenwinkel waar ik werk verkopen we kilometers Brabants Bont in alle mogelijke kleuren en groottes. Dat was mijn inspiratie.
Van een gradaties geverfde groene kleur een licht, midden en donkere uitgezocht. Daar heb ik repen van gesneden en gevlochten tot Brabants Bont. Eenvoudig doorgestikt met groen verloopgaren.

4 opmerkingen:

Margeeth zei

Wat heb je dat mooi gemaakt, mooi subtiel. Grappig wel, brabants bont was ook mijn eerste gedachte, totdat ik het filmpje over de winderige koeien zag. Hier op de markt verkopen ze het ook, in allerlei kleuren.

petra zei

Mooi geworden! En slim dat vlechten.
Groetjes Petra

Sonja Thalen zei

Dit quiltje past erg goed in het thema, door op de foto te klikken zag ik pas dat het gevlochten was.Heel leuk en zo éénvoudig.

Anoniem zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.