zaterdag 3 mei 2008

A Knoest




Rot Young


There was a boy called Peter

He sprankled his bed with a gieter

His father got woest,

took hold of a knoest

And gave him a pack on his mieter.

Dit gedichtje kwam boven drijven tijdens het maken van m'n quiltje.
Op de middelbare school tijdens de nederlandse les heb ik het uit m'n hoofd geleerd
ik vind het nog steeds erg grappig!

Als ik naar mijn werk fiets kom ik dagelijks langs een boom met een mooi oog. Dit wilde ik fotograferen..... maar daar komt steeds niets van. Gelukkig hebben we internet!

Onlangs heb ik een heleboel stof geverfd (38 kleuren) met 14 van deze kleuren ben ik aan de slag gegaan. Het relief is ontstaan door repen stof met wol te vullen. Vervolgens heb ik dit op de ondergrond gestikt.

4 opmerkingen:

Marion zei

Hoi Petra,je kunt heel goed het oog zien,ik vindt de kleuren erg mooi,om het gedichtje moest ik lachen.

Wietske zei

Petra, leuk dat relief en vooral die kleuren vind ik erg mooi.
Waarom heb je de foto van de knoest weggehaald?

Anoniem zei

Hallo Petra
In een woord prachtig

Anoniem zei

ha wietske
de foto van de knoest heb ik weggehaald omdat dit een heel fijne tekening had. mijn quiltje wordt daar veel minder subtiel van.....