woensdag 31 juli 2013

Voor 2 verschillende quiltgroepen was het thema zelfportret. Deze kleine versie laat 2 kanten van mezelf zien, de groene versie vond ik te ernstig en alleen te saai, de print op organza is een vriendelijke versie van mezelf. Daarom deze gecombineerd.
Eigenlijk heb ik een hekel aan de kleur groen maar in combinatie met wit vind ik het weer heel fris. Roze is mijn lievelingskleur en van stof met stippen wordt ik altijd vrolijk. De kralen geven het borrelen en bubbelen weer van alle creatieve ideeën die ik in mijn hoofd heb. Bij deze verschillende kanten van Marielle en wat ik al een aantal keren heb gehoord: „ ik lijk er echt op”

3 opmerkingen:

Hannie de Beer zei

Een leuk dubbelportret! Goed bedacht die vrolijke noppen, past bij jou.

Jossie zei

Oproep voor Simone. Je hebt een reactie op mijn blog gezet met het verzoek je te mailen. Helaas kan ik geen emailadres van jou vinden en probeer ik je via deze blog te bereiken. Zou je mij via mijn blog willen mailen? Groetjes, Jossie

DEKAKADO zei

En knap en heeeel erg mooi. Groetjes, Marleen.