zondag 30 december 2012

Ik houd van musea, in een museum beleef je wat er tentoongesteld wordt maar ook het museum. De omgeving is vaak net zo bepalend als de "kunst".  In mijn quiltje heb ik dat willen weergeven. Ik sta in een tentoonstellingszaal.... en beleef de omgeving en de kunst.
Opgebouwd uit verschillende witte stof, zelf geverfde jute en een uitsnede van een zeefdrukproefje. De omgeving en het silhouet met machinaal en hand borduurwerk geaccentueerd. Rechts onderin heb ik het gesigneerd zoals schilders dat doen.  

7 opmerkingen:

Hannie de Beer zei

Wat een leuke weergave Henriët! Ik zie mezelf ook zo regelmatig staan. Ben ook een echte museumfreak, ook de gebouwen zijn vaak bijzonder.! Mooi bewerkt en ook het "kunstwerk" komt heel fraai over!

Marjon zei

Wat een geweldige weergave van het thema, en je 'kunstwerk' is mooi gelukt.

Dea zei

Heel mooi verwerking van wat dit thema voor jou betekent. Ik vind de toeschouwer zo mooi gemaakt. En alle kleine details, zoals het stippling in de vloer en het stikwerk in het kunstwerk aan de muur.

Margeeth zei

Heel mooi en leuk gedaan.

Lya zei

In één woord: prachtig!
Lya

Marion zei

Zie ik nou ook een echt "Henriët tas" om je schouder hangen?

Unknown zei

Echt een werkje van jouw hand!

Marjoleine