maandag 13 februari 2012

Eindelijk....................



Eindelijk is het dan af, het is best beschamend dat je eigen thema niet wil lukken. Ik vond het nog wel zo leuk bedacht van mezelf. Maar enfin, het is af. Een paar jaar geleden ontmoette ik een quiltvriendin uit Australie tijdens de quiltshow in Birmingham en van haar kreeg ik stof met Aboriginal motieven en kleuren, het was een deze stoffen  die ik nu graag wilde gebruiken.
Het basisidee is het lapje wat ik uiteindelijk voor de achterkant  heb gebruikt, deze kleuren heb ik in mijn voorraad gezocht en daarmee deze compositie gemaakt.  Ik mag graag snijden, naaien en weer snijden, naaien enz.
Overigens heb ik vier tops gemaakt maar over deze ben ik het meest tevreden.


6 opmerkingen:

Linda Robertus zei

Prachtig!

marjolijn zei

Geweldig hoe je de kleuren hebt vertaald naar een heel eigen aboriginal. Fijn dat het toch gelukt is.
gr. Marjolijn

Hannie de Beer zei

Heel goed gevonden,om de aboriginalstof om te zetten in een eigen ontwerp. Het thema is meteen duidelijk door de kleuren die je koos!

Suus zei

Erg mooi gedaan Simone.

Margeeth zei

Tja, het eigen-thema-effect slaat weer eens toe. Om de eea duistere reden is je eigen thema altijd extra moeilijk.
Het is erg mooi geworden.

Petra zei

Mooi geworden Simone! Prachtig patroon.
Groetjes Petra