zondag 19 juni 2011

Voorjaar / Iris


Voorjaar en nieuwe bloei gaat vaak samen, ik heb gekozen voor mijn lievelings bloem: de "IRIS". De bloeitijd van de Iris is in juni en juli dus nog net in het voorjaar.

Ik ben helemaal weg van Irissen, een van mijn dochters heet Iris en er zaten ook Irissen in mijn bruidsboeket.

De ondergrond is een gemalleerde linnen die ik in Litouwen gekocht heb. De bloem is gemaakt van één stof die ik met diverse verven bewerkt heb. De bladeren zijn geappliqueerd en geschilderd.

6 opmerkingen:

petra zei

mooi corinne! vooral de uitvergroting bij het beter bekijken van de quilt. heel subtiel. groetjes petra

Sonja Thalen zei

Ziet er goed uit.

Marjon zei

Heel mooi Corinne. Inderdaad heel subtiel.

christina zei

Oh wat mooi!

Mariëlle Huijsmans zei

een stijlvol beeld, mooi kleur gebruik!

Suus zei

Hij is erg mooi.