zondag 20 januari 2008

Brainstormen

Strips:
Juist ja, dat is dus gelijk een mooie binnenkomer. Moeilijk. Ik heb in ieder geval heel erg weinig met dit onderwerp. Van het voorjaar ben ik met DH naar het stripmuseum in Brussel geweest, het enige dat ik daar wel leuk vond waren de spotprenten, voor de rest heb ik gewacht tot DH alles gezien had. Wel een apart gebouw trouwens, art deco, met mooie gietijzeren balken in het zicht, sierlijke smeedijzeren krullen in de trapleuning en een lantarenpaal in het midden van de centrale hal. Misschien dat ik daar wel iets mee kan.

Brainstormen over strips geeft: Stripverhaal, stripmuseum, strip piecing -> seminole, verfstripper. En vroeger hadden wij een kat, die heette Tweety (vanwege zijn grote hoofd en relatief kleine lijfje toen hij nog een jong poesje was).

Uitgebreid googelen bracht me uiteindelijk op Pingu:

Geen opmerkingen: